Batteri til Lenovo ThinkPad T430, T420, T410, T510, T520, W520, Edge E520, 14, 15, E420, Lenovo 0A36302 42T4848 (4400mAh, 10.8V) fra CELLONIC

(91 anmeldelser)
Artikkelnummer: 911081

Dette sier kundene våre

4,8 (91)

Kundene nevner ofte

Også nevnt: Rask levering (17)

• Melissa Belgia

Dette er batteriet som reddet den bærbare datamaskinen min (T430 Lenovo)! Informasjonen med batteriet var tydelig (jeg kjøper ikke mange bærbare batterier og har ingen erfaring med dem), og jeg visste umiddelbart hva jeg trengte. Resultat: det gamle ut, og det nye - klikk - inn etter superrask levering. Pent fulladet (nødvendig) og ferdig. Takk til Subtel!

Verifisert kjøp

• Matthias Tyskland

Intet merkevarebatteri, men det gjenkjennes av den bærbare datamaskinen, men ingen kapasitet, men kan leses med operativsystemet, da en 2-års garanti er ubegrenset anbefaling

• Michael Tyskland

Produktet passer og de første resultatene er veldig tilfredsstillende. Hvordan kvaliteten vil vises på lengre sikt gjenstår å se.

• Ekkehard Tyskland

Batteriet gir et godt inntrykk, passer perfekt og er et billig tilbud. Jeg kan ikke gi noen informasjon om levetiden for øyeblikket.

• Christian Tyskland

Delvis forhåndslastet, klar til bruk. Pris / ytelse er riktig. Ble anbefalt av min kollega og ble ikke skuffet, jeg bruker den gjerne igjen. Mange takk.

• Ekkehard Tyskland

Batteriet gir et godt inntrykk, passer perfekt og er et billig tilbud. Jeg kan ikke gi noen informasjon om levetiden for øyeblikket.

• Hubert Tyskland

Vi vil Det går som forventet. Var moro å kjøpe den her. God pris. Ingen prolbem. Ser frem til å kunne handle her igjen snart.

• Verifisert kjøper Tyskland

Batteriet fungerer og gir god kjøretid ved første inntrykk. Frakten var veldig rask.

• Miloud Frankrike

Pålitelig side, produkt av god kvalitet, mottatt i tide (om 3 dager) Takk til hele teamet ***, ***

• Stéphane Frankrike

Kvaliteten virker god på de første 3 lastene. Det gjenstår å bli bekreftet over tid.

Passer til enheten din:

For er dette produktet ikke registrert hos oss som passende

Det betyr ikke nødvendigvis at den ikke passer — vår kompatibilitetsliste er ikke fullstendig.

Passer dette produktet til enheten din?

Passer til 38-enheter
Beskrivelse

CELLONIC erstatningsbatteri til bærbare PC-er

Utvalgte kompatible modeller: Lenovo ThinkPad T420, T410, W520, T520, W510

Kontroller modellkompatibilitet

Et slitt PC-batteri kan begrense tiden uten stikkontakt når du jobber, strømmer eller spiller. Sammenlign nøyaktig PC-modell, batterireferanse og tilkobling før utskifting, og følg produsentens anvisninger. Hvis maskinen slår seg av uventet, bør årsaken undersøkes; et nytt batteri løser ikke nødvendigvis alle feil.

Bestill hos subtel

• Betal med Vipps
  • Frakt fra 29 kr.
  • 30 dagers angrerett · 3 års garanti

Kapasitet: 4400mAh
Spenning: 10.8V
Celletype: Litiumion
Energi: 47.52Wh
Antall: 1x
Batteritype: 42T4848
Lengde (mm): 206
Bredde (mm): 55
Høyde (mm): 20

Sammenlign enhet, batteritype og spesifikasjoner med produktopplysningene før kjøp.

Kompatibilitet

Lenovo ThinkPad T420, Lenovo ThinkPad T410, Lenovo Thinkpad W520, Lenovo ThinkPad T520, Lenovo ThinkPad W510, Lenovo ThinkPad SL510, Lenovo ThinkPad L512, Lenovo Edge 14, Lenovo ThinkPad T510, Lenovo ThinkPad E520, Lenovo ThinkPad L520, Lenovo ThinkPad Edge 14, Lenovo ThinkPad Edge E420, Lenovo ThinkPad L412, Lenovo ThinkPad L420, Lenovo ThinkPad SL500, Lenovo ThinkPad T410i, Lenovo Edge 15, Lenovo ThinkPad Edge E520, Lenovo ThinkPad T510i, Lenovo ThinkPad Edge 15, Lenovo ThinkPad L410, Lenovo ThinkPad T420i, Lenovo ThinkPad SL410, Lenovo ThinkPad L510, Lenovo ThinkPad T412, Lenovo ThinkPad E50, Lenovo ThinkPad SL400, Lenovo ThinkPad T520i, Lenovo ThinkPad Edge E525, ThinkPad E40, Lenovo ThinkPad L421, Lenovo ThinkPad Edge E40, Lenovo ThinkPad Edge E425, Lenovo ThinkPad Edge E50, Lenovo ThinkPad SL410k

Se kompatibilitetsfanen for hele den kontrollerte listen og eventuelle begrensninger.

subtel har spesialisert seg på batterier og tilbehør siden 2004.

Tekniske detaljer
Artikkelnummer: 911081
Vekt: 380 g
Lengde: 206 mm
Bredde: 55 mm
Høyde: 20 mm
Spenning: 10.8V
Batteriteknologi: Litiumion
Batterikapasitet: 4400mAh
EAN: 4250264927131
Kompatibilitet

Erstatter følgende produkter

Anmeldelser
  • Melissa Belgia

Dette er batteriet som reddet den bærbare datamaskinen min (T430 Lenovo)! Informasjonen med batteriet var tydelig (jeg kjøper ikke mange bærbare batterier og har ingen erfaring med dem), og jeg visste umiddelbart hva jeg trengte. Resultat: det gamle ut, og det nye - klikk - inn etter superrask levering. Pent fulladet (nødvendig) og ferdig. Takk til Subtel!

Denne anmeldelsen ble oversatt automatisk. Kildespråket var
    Dit is de batterij die m'n laptop (T430 Lenovo) gered heeft! De info bij de batterij was duidelijk (ik koop niet zo veel laptopbatterijen en heb er geen ervaring mee) en ik wist meteen wat ik nodig had. Resultaat: oude er uit, en de nieuwe - klik - er in na super snelle levering. Netjes volledig geladen (noodzakelijk) en klaar. Dank je Subtel!

Verifisert kjøp

• Matthias Tyskland

Intet merkevarebatteri, men det gjenkjennes av den bærbare datamaskinen, men ingen kapasitet, men kan leses med operativsystemet, da en 2-års garanti er ubegrenset anbefaling

Kein Markenakku, wird aber erkannt vom Laptop, allerdings keine Kapazität, kann aber mit dem Betriebssystem ausgelesen werden, da 2 Jahre garatie uneingeschränkte empfehlung
  • Christian Tyskland

Delvis forhåndslastet, klar til bruk. Pris / ytelse er riktig. Ble anbefalt av min kollega og ble ikke skuffet, jeg bruker den gjerne igjen. Mange takk.

Zum Teil vorgeladen, gleich einsetzbar. Preis/Leistung stimmt. Wurde vom Kollegen empfohlen und wurde nicht enttäuscht , nehme ich gerne wieder in Anspruch. Vielen Dank.
  • Michael Tyskland

Produktet passer og de første resultatene er veldig tilfredsstillende. Hvordan kvaliteten vil vises på lengre sikt gjenstår å se.

Produkt passt und erste Leistungsergebnisse sind sehr zufriedenstellend. Wie die Qualität sich auf längere Sicht zeigt bleibt noch abzuwarten.
  • Ekkehard Tyskland

Der Akku macht einen guten Eindruck, ist passgenau und ein preisgünstiges Angebot. Über die Lebensdauer kann ich derzeit keine Angaben machen.
  • Hubert Tyskland

Vi vil Det går som forventet. Var moro å kjøpe den her. God pris. Ingen prolbem. Ser frem til å kunne handle her igjen snart.

Tja. Es läuft wie erwartet. Hat spaß gemacht es hier zu kaufen. Guter Preis. Kein Prolbem. Freue mich wieder hier bald einkaufen zu dürfen.
  • Jacky Frankrike

Produktet samsvarer med forventningene og mottas innen de annonserte fristene. Dette er mitt tredje kjøp og når det gjelder kvalitet / pris, ingenting å si!

Produit conforme à l'attente et reçu dans les délais annoncés.
    C'est mon troisième achat et en terme de qualité/prix, rien à dire!
  • Miloud Frankrike

Pålitelig side, produkt av god kvalitet, mottatt i tide (om 3 dager) Takk til hele teamet ***, ***

Site digne de confiance,
    Produit de bonne qualité, reçue dans le temps (en 3 jours)
    Merci a toute l’équipe ***,
  • HERVE Frankrike

Respons og kommersiell politikk som vi ønsker å finne på alle online salgssider. Å anbefale

Réactivité et politique commerciale qu'on aimerait trouver sur tous les sites de vente en ligne.
    A recommander
  • Céline Frankrike

Veldig fornøyd med dette produktet, perfekt kompatibel med den bærbare datamaskinen min. Å se antrekket over tid!

Très satisfaite de ce produit, parfaitement compatible avec mon pc portable. A voir la tenue dans le temps !
Produktsikkerhet

Produsent / EU Ansvarlig person

Produsent subtel GmbH
Adresse Mainzer Str. 3, Berlin, 10247, Tyskland
E-mail info@subtel.no
Sikkerhetsdatablad nedlasting

Dette skjemaet er beskyttet av reCAPTCHA - Googles personvernerklæring og vilkår for bruk gjelder.

Kundeinnlogging

Sjekk ut som ny kunde

Det er mange fordeler med å opprette en konto:

• Se bestillings- og leveringsstatus
  • Spor ordrehistorikk
  • Sjekk ut raskere
Laster...

Opprett ny bestillingsliste

Create a new list to organize your products

Laster...

Opprett ny bestillingsliste

Create a new list to organize your products