Batteri for Toshiba Camileo P10, P20, H20, S10, H30, P30, H10, HD, Pro NP-60,PDR-BT3,PX1425E-1BRS (1180mAh, 3.7V) fra CELLONIC

(208 anmeldelser)
Artikkelnummer: 900134

Dette sier kundene våre

4,8 (208)

Kundene nevner ofte

Også nevnt: Rask levering (17)

• Caroline Frankrike

Jeg anbefaler Subtel.fr-siden til min familiekrets og til vennene mine. Å bruke det kjøpte produktet (batteri for Toshiba Camiléo HD) er veldig enkelt. Jeg synes forholdet mellom kvalitet og pris er veldig interessant.

• Annie Frankrike

Interessant pris sammenlignet med prisen på Toshiba-merkets batteri! Angående kvaliteten er det for tidlig å bedømme, det vil være nødvendig å vente til batteriet har blitt brukt regelmessig!

• Caroline Frankrike

Jeg anbefaler Subtel.fr-siden til min familiekrets og til vennene mine. Å bruke det kjøpte produktet (batteri for Toshiba Camiléo HD) er veldig enkelt. Jeg synes forholdet mellom kvalitet og pris er veldig interessant.

• Annie Frankrike

Interessant pris sammenlignet med prisen på Toshiba-merkets batteri! Angående kvaliteten er det for tidlig å bedømme, det vil være nødvendig å vente til batteriet har blitt brukt regelmessig!

• Davide Italia

Unik, for upåklagelig assistanse og fraktservice (inkludert emballasje). Batteri i perfekt stand. Uslåelig pris. Tusen takk

• Yves Frankrike

Produktet samsvarer perfekt med bestillingen. Godt pakket - i perfekt stand.

• David Frankrike

Produktet samsvarer med beskrivelsen som erstatter originalen og mer rimelig, jeg anbefaler på det sterkeste

• Yves Frankrike

Produktet samsvarer perfekt med bestillingen. Godt pakket - i perfekt stand.

• Jérémie Frankrike

»Hvordan bruke produktet: enkelt» Hvem vil du anbefale det til: ja »Hva synes du om kvaliteten på produktet: veldig bra

• Frans Nederland

Jeg kjøpte ET UTSKIFTNINGSBATTERI TIL KAMEROEN MIN. PÅ CASIO VAR DET 45 EURO. her 10 euro. FINT FERDIG.

Passer til enheten din:

For er dette produktet ikke registrert hos oss som passende

Det betyr ikke nødvendigvis at den ikke passer — vår kompatibilitetsliste er ikke fullstendig.

Passer dette produktet til enheten din?

Passer til 17-enheter
Beskrivelse

Kamerabatterier fra CELLONIC – til utskifting eller som reserve

Utvalgte kompatible modeller: Toshiba Camileo P10, S20, P20, S10, H20, P30, H30

Kontroller modellkompatibilitet

Bytt ut et slitt kamerabatteri, eller ta med et ladet reservebatteri på fototuren. Kontroller nøyaktig kameramodell og batterireferanse før du velger batteri, og sjekk laderens kompatibilitet separat.

Bestill hos subtel

• Betal med Vipps
  • Frakt fra 29 kr.
  • 30 dagers angrerett · 3 års garanti

Kapasitet: 1180mAh
Spenning: 3.7V
Celletype: Litiumion
Energi: 4.37Wh
Antall: 1x
Batteritype: NP-60,PDR-BT3,PX1425E-1BRS
Lengde (mm): 53
Bredde (mm): 35
Høyde (mm): 7

Sammenlign enhet, batteritype og spesifikasjoner med produktopplysningene før kjøp.

Kompatibilitet

Toshiba Camileo P10, Toshiba Camileo S20, Toshiba Camileo P20, Toshiba Camileo S10, Toshiba Camileo H20, Toshiba Camileo P30, Toshiba Camileo H30, Toshiba Camileo H10, Toshiba Camileo Pro, Toshiba Camileo HD, Toshiba Camileo Pro HD, Toshiba Camileo S10 Ducati Edition, Toshiba Allegretto 5300, Toshiba PDR-5300, Toshiba PDR-T20, Toshiba PDR-T30

Se kompatibilitetsfanen for hele den kontrollerte listen og eventuelle begrensninger.

subtel har spesialisert seg på batterier og tilbehør siden 2004.

Tekniske detaljer
Artikkelnummer: 900134
Vekt: 32 g
Lengde: 53 mm
Bredde: 35 mm
Høyde: 7 mm
Spenning: 3.7V
Batteriteknologi: Litiumion
Batterikapasitet: 1180mAh
EAN: 4250264995765
Produsentens produktnummer: CC-NP60FJ
Kompatibilitet
Anmeldelser
  • Caroline Frankrike

Denne anmeldelsen ble oversatt automatisk. Kildespråket var
    Je recommande le site Subtel.fr à mon entourage familial ainsi qu'à mes amis.
    L'utilisation du produit acheté (batterie pour Toshiba Camiléo HD) est très simple.
    J'estime que son rapport qualité/prix est très intéressant.
  • Annie Frankrike

Prix intéressant par rapport au prix de la batterie de la marque Toshiba!
    Pour ce qui concerne la qualité, il est trop tôt pour juger, il faudra attendre que la batterie ait été utilisée régulièrement!
  • Bernd Tyskland

Batterier til det lille videokameraet mitt, som jeg alltid har med meg ved siden av kameraet. Andre setning. Holdbarheten til batteriene tilsvarer forventningene mine. Jeg kan anbefale det til andre

Akkus für meine kleine Videokamera, die ich neben meinem Fotoapparat immer mithabe.
    Bereits der zweite Satz. Die Haltbarkeit der Akkus entspricht meinen Vorstellungen. Kann man weiter empfehlen
  • Herbert Tyskland

Batteriet ble brukt som reservebatteri for Toshiba Camileo P30. Det er ingen signifikante forskjeller i ytelse sammenlignet med det originale batteriet.

Der Akku wurde als Reserveakku für den Toshiba Camileo P30 eingesetzt. Gegenüber dem Originalalakku sind keine nennenswerten Leistungsunterschiede festzustellen.
  • Davide Italia

Unik, for upåklagelig assistanse og fraktservice (inkludert emballasje). Batteri i perfekt stand. Uslåelig pris. Tusen takk

Unici, per servizio di assistenza e spedizione (packaging incluso) impeccabili.
    Batteria perfettamente funzionante.
    Prezzo imbattibile
    Grazie infinite
  • Jérémie Frankrike

»Hvordan bruke produktet: enkelt» Hvem vil du anbefale det til: ja »Hva synes du om kvaliteten på produktet: veldig bra

» Comment utiliser le produit : facile
    » Á qui le recommanderiez vous : oui
    » Que pensez vous de la qualité du produit : très bien
  • Frans Nederland

Jeg kjøpte ET UTSKIFTNINGSBATTERI TIL KAMEROEN MIN. PÅ CASIO VAR DET 45 EURO. her 10 euro. FINT FERDIG.

iK HEB EEN VERVANGENDE ACCUR GEKOCHT VOOR MIJN CAMERO. bIJ CASIO WAS DIE 45 EURO. hIER 10 EURO.
    KEURIG AFGEWERKT.
  • daniel Frankrike

Batteriet byttet uten problemer det originale helt ut av drift, dessuten levering med post veldig raskt

La batterie à remplacée sans probleme celle d'origine complètement HS, de plus livraison par poste très rapide
  • Verifisert kjøper Spania

Alt veldig godt anbefalt, veldig seriøst og profesjonelt, tusen takk, jeg vil bruke det igjen når jeg trenger det.

Todo muy bien recomendable muy serio y profesional muchas gracias lo volveré a usar cuando lo necesite
  • David Frankrike

Produktet samsvarer med beskrivelsen som erstatter originalen og mer rimelig, jeg anbefaler på det sterkeste

Produit conforme à la description en remplacement de l'original en plus pas cher, je recommande vivement
Produktsikkerhet

Produsent / EU Ansvarlig person

Produsent subtel GmbH
Adresse Mainzer Str. 3, Berlin, 10247, Tyskland
E-mail info@subtel.no
Sikkerhetsdatablad nedlasting

Dette skjemaet er beskyttet av reCAPTCHA - Googles personvernerklæring og vilkår for bruk gjelder.

Kundeinnlogging

Sjekk ut som ny kunde

Det er mange fordeler med å opprette en konto:

• Se bestillings- og leveringsstatus
  • Spor ordrehistorikk
  • Sjekk ut raskere
Laster...

Opprett ny bestillingsliste

Create a new list to organize your products

Laster...

Opprett ny bestillingsliste

Create a new list to organize your products