Lader til Sony Cyber-shot DSC-F88, DSC-G1, DSC-G3, DSC-L1 BC-CSD BC-TR1 fra CELLONIC

(61 anmeldelser)
Artikkelnummer: 100811

Dette sier kundene våre

4,8 (61)

Kundene nevner ofte

• Nadia Frankrike

Dette er et produkt jeg trengte i lang tid, jeg var heldig som fant det på nettstedet ditt til en overkommelig pris. Jeg er fornøyd med bestillingen min. Takk for alt.

• Kerstin Tyskland

ikke gjør evalueringen så vanskelig (lang) at den bare vil utsette deg. Jeg skrev at jeg vil anbefale deg til andre. Er ikke det nok?

• benoliel Frankrike

produktet fungerer uten problemer. Jeg anbefaler det til alle som har mistet eller forlagt kamerabatteriladeren.

• Martin Nederland

En lader som fungerer perfekt med batteriet fra Sony, P-BD1, det er en solid lader og en veldig god reservelader til bilen.

• Nadia Frankrike

Dette er et produkt jeg trengte i lang tid, jeg var heldig som fant det på nettstedet ditt til en overkommelig pris. Jeg er fornøyd med bestillingen min. Takk for alt.

• Monique Nederland

Perfekt lader til en hyggelig pris

• nelly Frankrike

Jeg plasserte batteriet direkte, og to timer etter full lading kunne jeg bruke kameraet igjen

• Carine Frankrike

Tilbehør av god kvalitet som er godt egnet til å lade batterier enten på strømnettet eller i bilen.

• Martin Nederland

En lader som fungerer perfekt med batteriet fra Sony, P-BD1, det er en solid lader og en veldig god reservelader til bilen.

• Carine Frankrike

Tilbehør av god kvalitet som er godt egnet til å lade batterier enten på strømnettet eller i bilen.

Passer til enheten din:

For er dette produktet ikke registrert hos oss som passende

Det betyr ikke nødvendigvis at den ikke passer — vår kompatibilitetsliste er ikke fullstendig.

Passer dette produktet til enheten din?

Passer til 32-enheter
Beskrivelse

Lader til de oppførte modellene – lading hjemme og på reise fra CELLONIC

Utvalgte kompatible modeller: Sony Cyber-shot DSC-F88, DSC-G1, DSC-G3, DSC-L1

Kontroller modellkompatibilitet

Laderen fra CELLONIC er laget for de oppførte enhetene og erstatter eller supplerer originalladeren. Lad fra en egnet stikkontakt – praktisk som reservelader på jobb, på hytta eller på reise.

Bestill hos subtel

• Betal med Vipps
  • Frakt fra 29 kr.
  • 30 dagers angrerett · 3 års garanti

Hvorfor velge lader fra CELLONIC?

• Kompatibilitet – Sammenlign enheten med produktopplysningene før kjøp

• Utgang – leverer 4.2-8.4V 0.6A ; sammenlign med enhetens ladekrav

• Før bruk – kontroller enhetens ladekontakt, spenning og strømbehov samt laderens inngang og nettplugg

• Oppsett – kontroller hvilke kabler, tilbehør og eventuelle innstillinger som kreves

Produktspesifikasjoner:

Merke: CELLONIC

Inngang: 100-240V

Utgangsspenning: 4.2-8.4V

Utgangsstrøm: 0.6A

Effekt: max. 5.04W

Kabellengde: 1m

Delenummer: BC-CSD BC-TR1

Kompatibilitet

Sony Cyber-shot DSC-F88, Sony Cyber-shot DSC-G1, Sony Cyber-shot DSC-G3, Sony Cyber-shot DSC-L1, Sony Cyber-shot DSC-M1, Sony Cyber-shot DSC-M2, Sony Cyber-shot DSC-P100, Sony Cyber-shot DSC-P120, Sony Cyber-shot DSC-P150, Sony Cyber-shot DSC-P200, Sony Cyber-shot DSC-T1, Sony Cyber-shot DSC-T10, Sony Cyber-shot DSC-T11, Sony Cyber-shot DSC-T2, Sony Cyber-shot DSC-T200, Sony Cyber-shot DSC-T3, Sony Cyber-shot DSC-T30, Sony Cyber-shot DSC-T300, Sony Cyber-shot DSC-T33, Sony Cyber-shot DSC-T5, Sony Cyber-shot DSC-T50, Sony Cyber-shot DSC-T500, Sony Cyber-shot DSC-T7, Sony Cyber-shot DSC-T70, Sony Cyber-shot DSC-T700, Sony Cyber-shot DSC-T75, Sony Cyber-shot DSC-T77, Sony Cyber-shot DSC-T9, Sony Cyber-shot DSC-T90, Sony Cyber-shot DSC-T900, Sony Cyber-shot DSC-TX1, Sony Cyber-shot DSC-V3

Se kompatibilitetsfanen for hele den kontrollerte listen og eventuelle begrensninger.

Ladehastigheten avhenger av laderen, enheten, batteriet og eventuell ladeprotokoll.

Tekniske detaljer
Artikkelnummer: 100811
Vekt: 170 g
Lengde: 98 mm
Bredde: 48 mm
Høyde: 38 mm
EAN: 4250264999916
Kompatibilitet
Anmeldelser
  • Nadia Frankrike

Denne anmeldelsen ble oversatt automatisk. Kildespråket var
    C'est un produit que j'avais besoin depuis longtemps, j'ai eu la chance de le trouver sur votre site à un prix abordable. Je suis satisfaite de ma commande. Merci pour tout.
  • Kerstin Tyskland

ikke gjør evalueringen så vanskelig (lang) at den bare vil utsette deg. Jeg skrev at jeg vil anbefale deg til andre. Er ikke det nok?

bitte machen Sie die Bewertung nicht so schwierig (lang), dass schreckt nur ab. Ich habe geschrieben, dass ich Sie weiter empfehlen würde. Ist das nicht ausreichend?
  • benoliel Frankrike

produktet fungerer uten problemer. Jeg anbefaler det til alle som har mistet eller forlagt kamerabatteriladeren.

produit fonctionnant sans aucun problème. Je le recommande à tous ceux qui ont perdu ou égaré leur chargeur de batterie de leur appareil photo.
  • Martin Nederland

Een oplader die perfect werkt met de batterij van Sony, de P-BD1, het is een stevige oplader en een erg goeie reserve oplader voor in de auto.
  • nelly Frankrike

Jeg plasserte batteriet direkte, og to timer etter full lading kunne jeg bruke kameraet igjen

j'ai placé mon accu directement,et deux heures après la charge totale,j'ai pu utiliser à nouveau mon appareil photo
  • Carine Frankrike

Accessoire de bonne qualité bien adapté à la charge des batteries que ce soit sur secteur ou en voiture.
  • Jacques Frankrike

Laderen passer perfekt til batteriet på mitt eldre kamera.

Chargeur tout à fait adapté à la batterie de mon appareil photo déjà un peu ancien.
  • Friedemann Tyskland

Daglig bruk, fungerer perfekt uten begrensninger, for mye emballasje

tägliche Verwendung ,funktioniert tadellos ohne Einschränkungen.Zuviel Verpackung
  • Eveline Nederland

Den gjør det den ble laget for: lading av kameraet mitt .....

Hij doet waarvoor hij is gemaakt: opladen van mijn fototoestel.....😃
  • Pierre Frankrike

Veldig bra produkt, umiddelbar bruk, svarer til mine forventninger

Trés bon produit ,utilisation immédiate ,correspond à mes attentes
Produktsikkerhet

Produsent / EU Ansvarlig person

Produsent subtel GmbH
Adresse Mainzer Str. 3, Berlin, 10247, Tyskland
E-mail info@subtel.no
Sikkerhetsdatablad nedlasting

Dette skjemaet er beskyttet av reCAPTCHA - Googles personvernerklæring og vilkår for bruk gjelder.

Kundeinnlogging

Sjekk ut som ny kunde

Det er mange fordeler med å opprette en konto:

• Se bestillings- og leveringsstatus
  • Spor ordrehistorikk
  • Sjekk ut raskere
Laster...

Opprett ny bestillingsliste

Create a new list to organize your products

Laster...

Opprett ny bestillingsliste

Create a new list to organize your products